РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКУ
ГОЛОВНІ НОВИНИ
Суперліга. "Говерла" перемогла "Черкаські Мавпи"

Picture 1 - bk.jpgАктивність Кінделла Дайкса, а також домінування Райана Пірсона й Тревіса Пітерсона в боротьбі під щитами дозволили «Говерлі» здобути п’яту в сезоні перемогу. Переломивши хід зустрічі у другій половині матчу, івано-франківська команда обіграла «Черкаські Мавпи» з рахунком 74-68.

Лідерам івано-франківської команди в першій половині матчу суттєво допоміг Юрій Фрасенюк, однак за майже рівних показників вирішальною стала краща реалізація баскетболістами «Черкаських Мавп» кидків із-за дуги. Саме триочковий Олександра Неруша на останніх секундах дозволив гостям вирушити на велику перерву в якості лідерів – 41-43.

Здавалося, що в такому ж ключі події розгортатимуться на паркеті манежу Коледжу фізичного виховання і в другій половині, однак господарі взяли ініціативу у свої руки, повівши після третьої чверті +4. Протягом заключних десяти хвилин гості здійснили не одну спробу відігратися, однак підопічні Євгена Мурзіна завадили їм це зробити.

Кінделл Дайкс став найрезультативнішим гравцем матчу, здобувши 20 очок. По дабл-даблу оформили його партнери Райан Пірсон (16 очок + 12 підбирань) і Тревіс Пітерсон (12 очок + 13 підбирань). 11 очок і 5 підбирань на рахунку Юрія Фрасенюка, 10 очок, 6 підбирань і 5 передач – Юджина Лоуренса.

По 14 очок у складі «Черкаських Мавп» здобули Вінсент Хантер (+ 8 підбирань) і Чарльз Томас (+ 6 підбирань). 11 очок і 7 зібраних відскоків в активі Дениса Яковлєва, 10 очок – Данте Свонсона.

Додати коментар
Введіть ваше Імя та по батькові:

Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець.