РЕЗУЛЬТАТ ПОШУКУ
ГОЛОВНІ НОВИНИ
Суперліга: чвертьфінальні серії підійшли до кульмінаційного моменту

Picture 1 - basket.jpgЧвертьфінальні серії підійшли до кульмінаційного моменту, адже саме в неділю можуть визначитися переможці трьох із чотирьох пар. Нагадаємо, що в п’ятницю лідери ще більше зміцнили свої позиції, й тепер співвідношення сил виглядає так:


«Ферро-ЗНТУ» – «Черкаські Мавпи» 3-0
«Азовмаш» – «Донецьк» 3-0
«Хімік» – «Політехніка-Галичина» 0-3

Коли цифри не мають значення

Загалом у нинішньому сезоні «Черкаські Мавпи» й «Ферро-ЗНТУ» провели шість матчів, у п’яти з яких перемоги святкувала запорізька команда. А головне – підопічні Кирила Большакова виграли три чвертьфінальні поєдинки. Проте, за словами наставників обох команд, цифри зараз не мають жодного значення. Головне – перемога, за яку в черкаському ПС «Будівельник» розгорнеться неабияка битва, адже запоріжці прагнутимуть завершити серію якомога швидше, а команда Йовіци Арсіча – спробувати врятувати її.

«Для будь-якого тренера та команди жахливо, коли серія програється начисто. «Ферро» – дуже гарна команда, але, думаю, не настільки гарна, щоб обігравати нас у чвертьфіналі з рахунком 4-0. У неділю ми маємо продовжити цю серію. Поки що це – головне завдання, – наголосив перед четвертим матчем серії головний тренер «Черкаських Мавп» Йовіца Арсіч. – Якщо ми виграємо, то будемо думати загалом над тим, як врятувати цю серію. Тим більше, в Запоріжжі ми на рівних грали із суперником. На жаль, у своєму залі ми не виглядали як команда».

Своєю чергою, головний тренер «Ферро» Кирило Большаков також просить не поспішати з привітаннями його команді: «Майже перед кожною грою плей-офф доводиться акцентувати увагу на тому, що матч складається із чотирьох чвертей, результати яких і складають цілісну картину. До кожного матчу серії ми маємо підходити відповідально, й ця гра не виняток. Готуємося, як на останній бій, незважаючи на синці та забої, яких у хлопців достатньо. Але всі ми професіонали та маємо вирішувати наше завдання».

І знову дербі

І знову на паркет вийдуть принципові суперники, які в нинішньому сезоні вже зіграли вісім матчів. Шість із них відбулися в рамках Суперліги, й усі шість завершилися на користь «Азовмашу». Найбільш цінну перемогу «леви» здобули у п’ятницю, обігравши донецьких «тигрів» на останніх секундах овертайму та збільшивши рахунок у серії до 3-0. Тож тепер господарям майбутнього протистояння слід докласти чималих зусиль, аби зберегти шанси на вихід до півфіналу. Натомість команда Сергія Заваліна, який після третього матчу наголосив на тому, що вміє знаходити спільну мову з гравцями, спробує розставити всі крапки над «і» ще в неділю.

Долаючи втому

«Маємо реальну проблему – втому гравців», – зауважив після третього матчу з «Хіміком» наставник «Політехніки-Галичини» Желько Лукаїч, команда якого, граючи без двох ключових виконавців, здобула три яскраві перемоги над «Хіміком». Утім, Горан Іконич, який відбув дискваліфікацію, повернеться на паркет уже в неділю (щоправда, стан травмованого Даррела Мітчелла наразі невідомий). У будь-якому разі впевнений виступ «левів» став однією з несподіванок чвертьфінальної стадії плей-офф Суперліги. Тож «Хіміку», якщо він хоче повернути серію до Южного, доведеться придумати, як зупинити львівську команду, інакше сезон для команди Звєздана Мітровича буде завершено.

Третій матч чвертьфінальної серії між «Говерлою» та «Будівельником», у якій столичний клуб поки що лідирує з рахунком 2-0, відбудеться в понеділок, 15 квітня.


Баскетбол Політехніка-Галичина
За матеріалами: superleague.ua

Додати коментар
Введіть ваше Імя та по батькові:

Останні коментарі
На даний момент нема кождного коментаря
© 2009 Рекламно-інформаційна агенція «Рекламний САЛОН». Інформація, весь зміст, ідеї оформлення, стиль являються інтелектуальною власністю рекламно-інформаційної агенції «Рекламний САЛОН» та охороняються Законом. При цитуванні або використанні будь-яких матеріалів, - посилання (а в Інтернеті - гіперпосилання) на рекламно-інформаційну агенцію «Рекламний САЛОН» як джерело інформації – обов'язкове (Saloninfo.Com.Ua). Відповідальність за недотримання встановлених Законом вимог щодо змісту реклами на сайті несе рекламодавець.